Reputation Management

Kampania promocyjna Polskiej Organizacji Turystycznej

Polska Organizacja Turystyczna jako pierwsza organizacja turystyczna w Polsce i jako pierwsza polska marka rozpoczęła współpracę z platformą społecznościową FOAP, która na dzień dzisiejszy liczy sobie niemal 1,5 mln aktywnych użytkowników na całym świecie.

 

Kampania ma charakter crowdsourcingowy i polega na realizacji fotograficznych misji tematycznych, w ramach których ludzie z całego świata mogą dzielić się swoimi zdjęciami i publikować je w ramach aktualnych misji. Misje będą realizowane nieprzerwanie do października przyszłego roku. Dla każdej z nich, dla autora najlepszego zdjęcia, przewidziane są nagrody pieniężne (ok. 100$).

5 grudnia wystartowała pierwsza misja „Bożonarodzeniowo w Polsce” - https://www.foap.com/polandtravel/christmas-time-in-poland, w tym roku planowana jest jeszcze jedna misja świąteczno-noworoczna, która wystartuje 19 grudnia i potrwa do 8 stycznia. O kolejnych misjach będę Państwa na bieżąco informować na www.polska.travel i profilu Polskiej Organizacji Turystycznej na Facebooku.

Poniżej znajdują się linki do tekstu w wersji polskiej na temat kampanii, który ukazał się na: